hannaakarlssons

Alla inlägg under augusti 2013

Av Hanna Karlsson - 28 augusti 2013 13:30

Tjaa!
Om ni undrar så ska jag byta header på bloggen för den passar nt längre..
Så det kommer komma en ny header hoppas jag.. För det kan nt stå som det står på den längre..
Jag har nt pallat blogga på denna blogg så jag bytte blogg. Men ska försöka uppdatera båda bloggarna eller så tar jag bort någon av dom.. Men eftersom jag har haft denna blogg längst.. Så tar jg bort den Sandra bloggen om jag nu ska ta bort någon blogg.. Jag har nt vart på humör på att blogga dom senaste veckorna.. För jag har haft mycket att tänka på.. Och gjort några misstag dom senare veckorna så jag går runt och tänker på det.. Men förlåt för dålig uppdatering men det kom ett inlägg iaf :)

Av Hanna Karlsson - 3 augusti 2013 11:54

Fattar inte vad som händer.. Vi va fan som systrar och vi skulle fan stöta varandra vad som än hände.. Men det är inte så längre.. Vi stör oss på varandra och vi bråkar och är inte överens över någonting längre.. Vi har fan vart kompisar as länge men nu så glider vi fan isär! Varför? Vi delar fan as många minnen tillsammans! Men allt som är nu är att vi inte ens är längre.. Vi hälsar inte ens på varandra när vi ses.. Du hänger med mina kompisar men inte med mig längre.. Fattar inte vad jag ens har gjort dej! Vad som än händer kommer du fan alltid va som en syster för mig..

Presentation


Tjaa alla söta personer som läser min blogg! jag är en tjej på 15 år som bor vid nyköping! jag älskar att blogga och att va med kompisar! jag hoppas att ni kommer tycka om bloggen!ha det bra kram!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards